Ik word oud..

5.4.16

in

Wij vrouwen zijn vaak bezig met uiterlijke schoonheid en jeugdigheid.
Wees maar eerlijk je bent er zelf bewust of onbewust mee bezig, als is het een verzorgende nachtcrème gebruiken of wanneer je langs een raam loopt even kijken of alles nog goed zit.
Maar hoe zit het nou met onze innerlijke jeugd? Hoe herken je het wanneer je nou in je hoofd ouder wordt.
Ik heb hier en herkenbaar lijstje opgesteld:

1. Je lijkt steeds meer op je moeder, vroeger vond je dat niet leuk maar het begint steeds meer als een compliment te klinken.

2. Van sommige technische dingen snap je niks van, snapchat? Joh ik heb het geprobeerd niks voor mij dus.

3. Een week moeten bijkomen na een avondje uit, waar ik vroeger de volgende dag weer ging werken.

4. Wanneer je de uitspraak: ' de jeugd van tegenwoordig ' gaat gebruiken. Geen uitleg voor nodig.

5. .. En als je lijstjes moet aftikken over het ouder worden, dan wordt je echt oud.

X Deb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten