Koningsdag

25.4.16

in

Ik kan je zeggen, ik ben klaar voor Koningsdag. Jij ook?
Waarschijnlijk wordt het rot weer maar dat zal de pret niet bederven voor mij.
Ieder jaar lukt het toch weer om naar buiten te gaan en een geweldige dag te hebben.
Zelf ben ik er niet zo van om helemaal in oranje te gaan en mijn gezicht te verven en wat dan nog.
Nu is er van ShirtsofHolland een nieuwe accessoires lijn voor vrouwen die er toch stijlvol uit willen zien bij Oranje evenementen.
Er zijn verschillende soorten sieraden en accessoires zodat ongeacht je smaak er altijd wat tussen zit voor jou.
Grote armbanden met bedels voor de vrouwen die willen opvallen en subtiele bohemian armbanden voor een touch of Orange bij je gestylede outfit.
Dit zijn de sieraden voor Hup Holland Hip 




Natuurlijk zijn de sieraden niet alleen voor Koningsdag maar voor ieder Oranje evenement waar jij wilt. Voor wedstrijden van het Nederlands elftal of andere wedstrijden waar Nederland speelt.

De sieraden zijn onder andere ook te vinden op Overhemden.com 
Wat draag jij deze Koningsdag?

XDeb.

*deze post werd mede mogelijk gemaakt door: ShirtsofHolland




Geen opmerkingen:

Een reactie posten