BOOTD

3.10.16

in

Het is weer een nieuwe week laten we gelijk goed beginnen met een BOOTD. Deze week een pakje waar ik zo blij mee ben dat ze het eindelijk past. Zoals ieder kind anders is, is deze kleine meid net zo. Ze is heel slank ( een plat buikje waar menig vrouw jaloers op zou zijn ) zo was ik vroeger ook maar daarnaast met een vader van twee meter schieten die benen nu al in een groeispurt. Zo kom het dus dat ik een baby heb dat met haar taille in een maat 68 past maar een legging van maat 80 nu al kort is. Hier dus een perfect pakje met een rokje erbij. Het is een pakje van River Island( de link plaats ik hieronder ) en ik vind de kleuren echt prachtig. Het is een printje wat ik nooit zie bij kinderkleding en dat maakt het zo speciaal. Wat zijn jullie issues met kinderkleding?



Pakje: River Island. Romper en legging: Zeeman. Haarbandje: Aliexpress

XDeb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten