..ohja ze begon als fashionblogger

17.10.16

in

Dus.. voor al dat mama gedoe, voeding en babygepraat was ik soort van een fashionblogger. Je weet wel zo een meisje dat haar kleding showed en daar haar aarzelende vriendje vraagt om van van alles foto's te maken. Ja ik was er zo een, alleen was ik een beetje lui en wist ik niet goed wat ik nou wilde. Lui in de zin van dat ik geen artikelen wilde schrijven voor producten en mij dat ook niet zoveel boeide. Ik maakte niet consistent foto's waardoor ik soms twee keer in de maand updates had. Zo ging dat dus heel lang door. Nu ik moeder ben heb ik echt veel meer de drive gevonden om te schrijven en om alles te delen. Ik bereid mijn artikelen voor, maak mijn eigen foto's en heb nu drie keer in de week updates op mijn blog. Toch laat dat fashion mij niet los. Dat is al te zien bij de #BOOTDs maar de mama's moeten natuurlijk ook gekleed worden dus heb ik hier de #MOOTD (mommy outfit of the day) want geeneen mama hoeft betrapt te worden dat ze al drie dagen hetzelfde shirt draagt. (Wat mij vaak genoeg overkwam toen mijn kleine een paar weken was)




Top: Pull&Bear. Jurk: River Island. Schoenen: Pull&Bear. Sokken: H&M.

XDeb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten