Bloggersblock

16.1.17

in
.. nou niet zo serieus hoor. Ik loop gewoon een beetje achter met mijn artikelen en ben een beetje laks geweest de laatste tijd. Nu ook weer had ik nul procent zin om wat op beeld te zetten maar toen dacht ik ho ho je wilt toch wat hiermee? Schrijven is je hobby en je wilt van je blog een succes maken? Van je reet en typen dus. In plaats van een blij artikel te schrijven over hoe fantastisch het mama zijn wel niet is, schrijf ik nu maar heel even over het feit dat ik moe ben, doodmoe welteverstaan. Ken je dat? Gewoon vermoeid zonder een specifieke reden. Niet omdat ik slapeloze nachten heb door mijn kleine dreumes want die heb ik eerlijk gezegd ook niet. Wat dat betreft mag ik niet echt klagen als ik soms de slaaphorror verhalen van andere mama's hoor. 

Wat nu?
Regelmaat. Ik weet van mijzelf dat ik beter gedij bij regelmaat. Heel simpel eigenlijk. Ik heb op dit moment veel schommelingen vooral op werk waardoor ik in mijn hoofd ook schommelingen heb. Klinkt heel dramatisch maar dat is het niet. We moeten een ander huis hebben binnen bepaalde tijd dus dat doet er ook nog een schepje bovenop. Ik hou gewoon niet van veranderingen. Maar wat ga ik hieraan doen? Ik moet mijn leven gaan indelen. Zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip opstaan. Want wanneer ik vrij ben slapen kleintje en ik meestal uit. Maar ook dan gewoon een wekker zetten. Na mijn pfeiffer slikte ik vitamine D als supplement en dat kan ik nu ook weer doen. Vooral ook door de winter en wij donkere mensen al minder vitamine D opnemen dan mensen van Europese komaf. Ik denk dat al deze factoren bij elkaar mij enorm kunnen helpen om weer wat energie en balans te vinden.

XDeb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten