BOOTD

28.8.16

in

Ookal zijn er nog tropische temperaturen in Nederland, waar de kleine en ik heel erg van genieten, ga ik jullie toch even verblijden met een #BOOTD van de Zeeman wintercollectie 2016.
Ik kwam vroeger eigenlijk alleen maar bij de Zeeman om breigaren te halen, ja ik brei maar sinds ik een kindje heb zie ik eigenlijk wat voor veelzijdige winkel het is.Ik haal vaak spulletjes voor haar bij de Zeeman en hou erg van hun functionaliteit en kwaliteit. Deze week laat ik een setje zien van hun wintercollectie, dus kijk verder en laat mij weten wat je ervan vindt.







Mama's van de jongetjes wees niet getreurd want van dit super leuke printje is ook een jongens versie verkrijgbaar. in plaats van het neonroze zijn de accenten neongeel en is de legging een stoere joggingsbroek.


X Deb.

Pakje: (trui&legging) Zeeman. Schoenen: River Island. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten