Ode aan de modemeisjes.

29.8.16

in
Hi modemeisje,


Ja ik zie je daar wel en de rest hier heeft je ook zien binnenkomen. Je was weer eens fashionably late maar dat maakt niks uit want jij bent het modemeisje en het draait eigenlijk alleen maar om jou. Ik vind jou heel leuk op sociaal media, ik volg je blog en ik bekijk je instagram want je leven lijkt zo super fantastisch. Te volgen door iedere streetstyle fotograaf tijdens iedere fashionweek en tassen vol met spullen op je hotelkamertje. Naar je snapchat verhalen kunnen we allemaal urenlang kijken, want iedere lunch en afspraak staat erop en niet vergeten je #fromwhereistand selfie zodat je stylish schoenen van Celine te zien zijn. Oh wat genieten we van jou en je droomleventje. Niemand weet hoe hard je je best doet voor dat droomleventje zelfs niet wanneer je je kleding voor een ootd of event de volgende dag moet terugbrengen naar de winkel en de cassierre je scheef aankijkt omdat ze ziet dat de kleding gedragen is. Niemand weet hoeveel kleine merken waar je niet mee wilde werken je moest promoten om maar een beetje naamsbekendheid te krijgen. Hi modemeisje ik snap en zie je struggles maar kop op modemeisje je volgende foto is zeker wel 1000 likes waard en daar doen we het voor. Dag modemeisje wij houden van jou.

X Deb.

dit is een satire stuk*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten