BOOTD

4.9.16

in

Vandaag heb ik weer een BOOTD met een item van mijn lievelings webshop: Aliexpress natuurlijk. De grijze vossweater is afkomstig van de webshop en is een set. Er hoort nog een witte legging bij met rode vossen erop, zoals de vos voorop de sweater. Deze week is een speciale week aangezien de kleine meid afgelopen zondag precies 9 maanden oud is geworden. Ze is nu net zo lang eruit als dit ze in de buik heeft gezeten, klinkt raar maar vind het toch wel een mijlpaal. De komende drie maanden zal ik het nog maandelijks vieren en dan zal ik toch moeten accepteren dat mijn baby geen baby meer is. Hier nog steeds wel de baby outfit of the day. Zal dat over drie maanden ook een andere naam moeten geven.




X Deb.

Top: Aliexpress. Haarband: Aliexpress. Rokje: River Island. Legging: Zeeman. Schoenen: Dr. Martens



Geen opmerkingen:

Een reactie posten