BOOTD

26.9.16

in

Vandaag zijn wij er weer met een bekende print. Eerder heeft kleintje deze print al aangehad bij een ander pakje. Ik vond het zo mooi dat ik deze legging van de Zeeman er ook bij kocht. Ik vind het heerlijk dat het een lekker stevig stofje is aangezien de kleine meid als een dolle het hele huis doorkruipt. Het grijze jurkje heb ik besteld van Aliexpress en is echt een uniek stuk vind ik. Let wel op de maten van Aliexpress kunnen afwijken van de Nederlandse kindermaten doe dus daarom wel onderzoek voordat je besteld. Aurora is negen maanden en ik bestel voor haar maat 90 ( blijkbaar een Chineze maat) wat neerkomt op 10-12 maanden. 





... trouwens heb jij een leuke outfit die je wilt delen? Of maak je zelf kleding? Stuur ze naar mij op naar info@dressedbydemand.nl voor een kans om op Dressed by Demand te komen.

X Deb.

Jurkje: Aliexpress. Legging: Zeeman. Schoentjes: Dr. Martens


Geen opmerkingen:

Een reactie posten