BOOTD

16.10.16

in

Met de BOOTD van vandaag spelen wij zeker in op de trends van nu: patches. Wat zijn dat vraag je? Patches plaatjes op je kleding, zoals die op de ouderwetse bomberjackies die je er met klittenband afhaalde, ja die. Het shirtje dat ze aanheeft is van de Hema en het wollige vestje erover heen ook. Ik vind het een lekker gezellig shirtje en ik merk nu echt aan haar en haar kleding dat ze nu echt een meisje is geworden en niet meer een baby. Ookal vond ik haar babytijd heerlijk, deze nieuwe fase ziet er ook al heel spannend uit vooral wanneer ik een meisje heb wat straks een smaak en eigen stijl gaat ontwikkelen waar mama zich niet mee mag bemoeien. Tot die tijd deel ik nog even haar baby outfit of the day en zie ik wel hoe lang ze nog meewerkt aan de shoots.




Vest: Hema. Shirt: Hema. Legging: Zeeman.

X Deb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten