Nieuw tussendoortje: Ella's kitchen

10.10.16

in
Iedereen weet dat biologisch het magische woord is bij alle mama's. Zeg je biologisch dan spitsen de oren, dus hier komt het: ik heb een lievelings en biologisch merk eten voor mijn kleine meid. Je hebt het vast vaker in de supermarkt gezien: Ella's kitchen. 

Ella's kitchen.
Dit merk heeft een missie om kinderen op een leuke en speelse manier goede eetgewoonten te leren. Ella's kitchen is door vader van Ella, Paul begonnen. Hij wilde graag aan zijn dochter leren dat gezond eten ook gewoon heel leuk en lekker kon zijn. Met grappige namen en felgekleurde verpakkingen spreken ze zelfs deze kritische mama aan. Ik ben al langer bekend met dit merk en heb bijna alles van Ella.


Ella's kitchen puffits en smikkelsticks.


Griekse stijl yoghurt.
Nu ben ik al een tijdje fan van knijpfruit. Het is handig gaat zo in de tas en is ze klaar dan ook zo in de prullenbak. Mijn kleine mag ik ook al niet meer helpen zij eet dit zelf en maakt 'm zelf ook op. Nu zijn er nieuwe yoghurt smaken in: aardbei en mango. Deze nieuwe yoghurtjes bevatten 100% puur fruit puree en zuivel en geen rare ingrediĆ«nten die je niet kunt uitspreken. Makkelijke tussendoortjes die altijd kunnen. 


Te koop.
De nieuwe Griekse stijl yoghurt van Ella's kitchen zijn verkrijgbaar bij o.a. Jumbo, Etos, Marqt en Albert Heijn.

Welke snackjes geef jij je kleine het liefst?
En hou jij je bezig met de ingrediƫnten in de voeding van jouw kleine?

X Deb.


* dit artikel bevat opgestuurde artikelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten