Laatste aankoop

8.4.16

in
... Van Aliexpress.

In een eerdere post liet ik al weten wat voor een fan lees: verslaafde ik ben aan de online shops van Aliexpress.
Waarschijnlijk heb je dat programma met de enthousiaste en toegewijde Angela Groothuizen gezien, koopziek waar ik een meisje voorbij zag komen met een verslaving aan de bovengenoemde website.
Vreemd vond ik haar verslaving dus niet want ik zit ook vaak genoeg te wachten op mijn pakketjes, track and trace opzoeken om te kijken waar mijn bestellingen blijven maar ik blijf zeggen ik ben niet verslaafd hoor, hoogstens een beetje geobsedeerd. Tuurlijk.

Ik laat je hier mijn laatste aankoop zien van de website.
De laatste tijd ben ik steeds meer bezig met make-up en hoe ik steeds beter kan worden met mijn technieken.
Al snel dacht ik van: ik ga opzoek naar mooie kwasten want daar begint het mee, goed materiaal om mee te werken.




Kijk hoe mooi ze zijn.
Het zijn kwaliteit kwasten en komen in een mooie witte faux leren etui.
Ik zal snel met deze kwasten experimenteren en dan een nieuwe post erover schrijven.

X Deb.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten