Tatoeages

10.3.16

in

Dus van deze foto laaide mijn tattoolust weer helemaal op.

Iedereen heeft er tegenwoordig wel 1 ergens zitten, een tatoeage.
Zelfs oma's van 80 nog wat laten er tegenwoordig nog 1 zetten omdat het toch de normaalste zaak van de wereld is geworden. En dan heb je ook nog de mensen die pertinent nee zeggen en het ook nooit wat zullen vinden, zoals mijn moeder.
Ik weet nog dat zij altijd tegen mij zei toen ik jonger was dat ik pas een tattoo mocht  als ik al 21 was of op mezelf zou wonen.
Aangezien ik eerder 21 werd heb ik ( op mijn verjaardag ) een tattoo genomen.
C'est la vie staat er nu op mijn onderarm en het is niet bij die ene tattoo gebleven.


Hier zie je een gedeelte van mijn arm, met deze joeg ik mijn moeder helemaal de stuipen op het lijf, ze vond het zelfs een beetje lelijk.
Maar uiteindelijk doe ik het niet voor anderen ik vind het gewoon prachtig. Mensen vragen ook altijd van wat als jouw kinderen later om een tattoo vragen wat zeg je dan? Nou ja dan mag het van mij, aangezien hun vader en ik tegen die tijd ook onder zitten.
Maar er zijn gewoon regels aan verbonden net zoals alles in het leven, niet omdat wij als ouders tatoeages hebben mogen zij maar gewoon wanneer ze willen er ook een paar.
Vond die regel van mijn moeder wel een goeie uiteindelijk, ik heb er goed over na kunnen denken en heb daarom een weloverwogen beslissing kunnen nemen of ik wel of niet een tattoo wilde.

Wat vindt jij van tatoeages?

X Deb






Geen opmerkingen:

Een reactie posten