Bootea shake

3.3.16

in

Na mijn bevalling was ik blij verrast over hoe snel de kilootjes eraf vlogen ookal gaf ik geen borstvoeding.
Maar nu na een aantal maanden ging het wat minder en nu eigenlijk gewoon gestopt.
Geen kilo, geen pond, geen onsje valt er nog af de laatste tijd.
Sporten mag ik van de dokter nog steeds niet zo intensief als vroeger vanwege de bevallingspijn die ik nog steeds, ja nog steeds heb.
Dus waar ik voorheen strak vier dagen naar de sportschool zou gaan kan en mag dat dus niet.
Nu surf ik vaak op instagram en ik zie ik vaak van die meiden reclame maken voor  skinny tea en weet ik veel wat allemaal.
Toen dacht ik van misschien moet ik dat toch gaan proberen om van die laatste hardnekkige kilo's af te komen.
Aangezien ik al proteïne shakes nam  vroeger na het sporten koos ik voor de Bootea shakes.
In het begin was ik toch een beetje huiverig maar de shakes zijn lekker en plantaardig dus er zitten geen rare chemische dingen in waarvan ik de naam niet kan uitspreken.
Dus de aankomende 14 dagen ga ik dit proberen en zie ik wel wat er van komt.
Het is in ieder geval lekker en we zien wel of ik na 14 dagen een supermodel ben.

X Deb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten