Hoe gaat het nu?

22.3.16

in

Hoe gaat het nu..? Bootea shake.
Nou ik heb het gedaan, twee weken lang gezond gegeten, meer beweging zover dat kan want ik mag nog niet volledig sporten van de dokter door complicaties van de bevalling maar ik heb het volgehouden.
En wat is het resultaat zal je je afvragen? Ik kan wel een beetje verschil zien in mijn gezicht, die is al wat smaller geworden.
De weegschaal zegt dat ik 2 kilo lichter ben maar lichamelijk zie ik er niet super veel van maar het begin is er.
Wanneer ik echt weet mag sporten dan zal het wel sneller gaan en ben ik zo beach body ready.
Tot die tijd doe ik het rustig aan en eet ik ook gezonder.
Met die shake van Bootea had ik overdag veel minder trek in snackjes gedurende de dag en voelde ik mij ook vol na het eten.
Zou ik het aanraden? Jazeker het is alleen jammer dat het zo een korte kuur is en het niet bepaald goedkoop was.
Maar als je binnen een korte tijd gezond een paar kilo wilt verliezen is de fruitshake van Bootea echt een aanrader.

X Deb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten