Budget Bridal

23.3.16

in
Ik zie een nieuwe trend voorbij komen in modeland: de budget bruid.
Vele van ons hebben zeker weten de bruidsjurk van de zeeman meegekregen die volgens mij maar 30 euro kostte.
Geen geld als je het mij vraagt maar ik zou denk ik niet in een goedkope jurk, want goedkoop zag die jurk er zeker uit, naar het altaar willen lopen.
Mijn verloofde kan mij in de zomer ook wel in een normale jurk zien lopen.
Ook kwamen veel met het argument zo de slavenarbeid in armere landen in stand wordt gehouden.
En toen kwam H&M


H&M komt dit jaar op 7 april weer met hun Conscious exclusive collection.
Deze collectie heeft drie jurken die zogezegd voor de bewuste bruid is.
De jurken zijn gemaakt van: organisch zijde, gerecycled linnen en een materiaal uit gerecyclede denim, denimite waarvan H&M zegt dat zij de eerste zijn die het gaan gebruiken.
Deze materialen mogen voor de H&M wel wat kosten, de bruidsjurken zijn verkrijgbaar voor rond de 700 dollar.
Ik vind het persoonlijk echt prachtig en zou graag wel in de tweede jurk hieronder afgebeeld willen trouwen.



X Deb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten