Jongleren

9.5.16

in

Ik dacht vroeger altijd dat outfitshoots maken voor mijn blog heel veel werk was. Ik had niet gedacht hoe het zou zijn met een kindje erbij.
Toen ik zwanger was dacht ik heel naïef dat ik zo een slapende baby zou hebben.
Je kent het wel van die baby die de hele dag slapen en alleen wakker worden voor melk en een nieuwe luier. Nou begrijp mij niet verkeerd mijn baby die slaapt 's nachts lekker door en dat doet ze al maanden maar in ruil daarvoor is ze overdag meestal gewoon wakker.
Nu maak ik 9 van de 10 keer ook mijn eigen foto's dus daar begint de struggle.

Ook met afspraken sta ik nu zo vroeg op, ik reken alles wat mis kan gaan bij de tijd op en ben soms uren al in de weer voordat wij daadwerkelijk weg gaan.
Voorheen waar ik snel ging douchen en omkleden moet dat met nog een persoon die dat nog niet kan voor zichzelf. En niet te bedenken wat er allemaal nog mee moet als je maar heel even met je baby naar buiten gaat.
Nu pak ik haar tas de avond van tevoren in, de melk al voorbereid en de kleertjes al klaar. Hopelijk komen we dan op tijd en wordt foto's maken voor mijn blog wat makkelijker. Hopelijk. Ach ja we werken eraan.

X Deb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten