I ain't your momma

13.5.16

in

Ik zag laatst een clip voorbij komen en die is zo blijven hangen dat ik er wat over moest schrijven.
De nieuwe product placement clip van Jennifer Lopez genaamd I ain't your momma.
Natuurlijk heeft zij zoals altijd genoeg dans te zien en wordt ons getoond hoe fit zij nog is voor haar leeftijd en eigenlijk hoe hotter zij is dan menig jonge popster.


In de eerste instantie was ik helemaal niet bezig met het lied ookal zit er wel een goeie boodschap in wat de moderne man wel kan horen. Namelijk dat in een relatie je makkelijk in een sleur kan raken en dat iemand, in dit geval de man iets te comfortabel raakt waardoor de ander hem als het ware verzorgt. 'Ik ben je moeder niet' aldus Jennifer López.


Helemaal een goeie boodschap natuurlijk maar wij zijn meer gefocussed op de fashion in de clip.
Zo heeft zij van Rihanna de nieuwe thigh high boots gehad van Manolo Blahnik die zij tijdens haar dance routine draagt.


Vind het een heerlijke leuke clip en ik kan mijn ogen maar niet afhouden van die laarzen van 4000 dollar.
You go Jennifer!

X Deb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten