Aliexpress wishlist

16.5.16

in
Ja daar gaat ze weer hoor, klopt daar ga ik weer en ik denk dat ik een lichte verslaving aan het ontwikkelen ben voor deze website.
Ik heb er al eerder over geschreven: Aliexpress.
Waar ik in het begin sceptisch was ben ik  nu helemaal hooked en vandaag laat ik je zien wat ik allemaal in mijn winkelmandje heb liggen:


Het haar van mijn baby begint steeds meer en langer te worden dus waar ik eerst alleen haarbandjes kon gebruiken kunnen er bij haar straks ook haarclipjes in. Deze zijn trouwens 60 cent per stuk.




Oorbellen voor mama (lees: voor mij) heb deze front to back earrings altijd leuk gevonden maar heb ze nooit gehaald tot ik ze bij Aliexpress voorbij zag komen.




Een stoer pakje voor Aurora. Ik heb nog nooit voor baby's een boyfriend fit ripped denim gezien dus toen ik dit zag had ik het niet meer.



Ik zal niet zeggen praktisch want nu ik moeder ben wil ik daar zo ver mogelijk vandaan blijven maar een rugzak is zoveel handiger heb ik gemerkt vooral wanneer je je baby vaak draagt in een draagzak zoals ik doe.




.. En tot slot toch een haarbandje. Heeft ze nooit genoeg van en voor 34 cent kon ik het niet laten.

Heb jij al wat geprobeerd van Aliexpress?

X Deb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten