My little pleasure

17.2.16

in

'Wat zijn die pakketjes die steeds binnenkomen?' Vroeg mijn moeder.
Dat zijn spullen die ik heb besteld op internet en zo gaat het al een tijdje.
Ik heb een nieuwe verslaving en dat ontken ik zeker niet.
Waar ik vroeger urenlang op eBay rondstruinde voor het perfecte vintage tasje of sportschoenen die wat goedkoper waren dan in de winkel.
Zit ik nu op mijn telefoon op een app genaamd; aliexpress.
Voor wie niet bekend is met Aliexpress, het is een website vergelijkbaar met eBay maar alleen met particuliere winkeltjes van over de hele wereld en alles spotgoedkoop.
Ik blijf vaak maar kijken en kijken en vooral omdat je startpagina zich aanpast aan jouw zoekwoorden ben ik nog wel even zoet.
Ik laat je hier een klein overzicht zien van wat ik in mijn wishlist heb staan:


Softbox: aangezien ik zelf de foto's neem van mijn blog wil ik graag investeren in betere foto's.


iPhone case: kijk nou zelf dit vind ik gewoon leuk.
Lens: deze kan je op de camera van je smartphone plaatsen voor nog betere foto's.
Makkelijker dan een digitale camera aanschaffen.

Babykleren: sinds de geboorte van mijn baby (al daarvoor) ben ik op zoek naar leuke betaalbare kleding die je niet zomaar in een winkel op de hoek vindt.


Polaroidhoes: weer een hebbedingetje.
Ik had een polaroid camera maar dat was zo een ouderwets groot ding en toen ik die kleintjes in de winkel zag was ik verkocht.
Nu mag er wel een hoesje bij.

Dit is mijn kleine guilty pleasure en ik kan zo door blijven maar ik ga even op de app kijken wat ik nog meer kan vinden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten