De volwassen baby

21.2.16

in

Mijn kleine hummeltje Aurora is nu ruim twee maanden, al twaalf weken.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap al geweten wat voor karakter ze heeft.
Als een wilde beginnen te schoppen als ik volgens haar niet goed lag of zat.
Ongeveer zes keer per dag de hik hebben zodat ik een tekort had aan vruchtwater.
Maar nooit heel erg en toen ze was geboren liet ze ook frequent haat stemmetje horen, ik hou mij maar voor dat ze later zangeres wordt.
Alleen de laatste paar weken begint mij op te vallen dat ze echt groot aan het worden is.
Waar ze vroeger graag bij iedereen wilde liggen merkt ze nu echt wanneer iemand anders haar oppakt.
Ze wil niet meer liggen maar rechtop bij je op schoot zitten en doet een soort sit-up als teveel ligt om maar te kunnen zitten.
Ik kon gemakkelijk verschillende setjes kleding bij haar proberen en rustig een luiertje verschonen, nu krijg ik bijna blauwe plekken van haar wanneer ze met haar beentjes begint te schoppen tijdens het aankleden.
Zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik maar ik moet eraan geloven mijn baby wordt groot, nu al.

X Deb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten