Make-up

21.2.16

in
Waar ik jullie laatst al over mijn geliefde site aliexpress vertelde, deel ik nu een van mijn aankopen.
Tijdens mijn zwangerschapsverlof, voordat Aurora was geboren en ik zeeën van tijd had om te doden begon mijn interesse voor make up te groeien.
Je hebt het vast wel gezien bij Kim Kardashian en elke gerespecteerde beauty blogger; contouren.
Nu zijn die filmpjes een leuke bezigheid maar toen wilde ik het maar eens zelf proberen.
Snel ben ik op mijn trusty app op zoek gegaan naar blend make up en ja waren ze dan zoveel kleuren als je maar wilde.


Uiteindelijk heb ik deze besteld voor ongeveer twee euro nog wat, ik wilde niet gelijk een dure set halen aangezien ik nog ff wil oefenen en niet wil verspillen.
Bij deze set krijg je meteen een brush en een puff erbij.
Ongeveer twee weken kwam het setje binnen dus dat wilde ik gelijk proberen.
Met een hoop geklier in het begin ben ik na 156 pogingen best tevreden.
Voor het dagelijks leven vind ik het nog wel too much maar voor outfitshoots is het een ideale look.
Dit is het resultaat geworden:
(Zonder oog make up erbij)


Ik zal ook nog wel de juiste kwasten bestellen zodat ik helemaal proffesioneel aan de slag kan.

Wat is jou make-up routine?

X Deb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten