Top 5: Wedding dresses

10.6.16

in
Oke de planning is om dit jaar te gaan trouwen met mijn partner waar ik afgelopen jaar een kindje mee heb gehad. Ik zou graag voordat mijn kleine Aurora 1 jaar is getrouwd zijn, vraag me niet waarom dat wil ik gewoon graag.
Om die reden ben ik soms lees: vaak aan het zoeken voor een geschikte jurk. Ik laat jullie hier een top 5 zien van de mooiste stijlen die ik kan vinden.

5. Elie Saab, ookal is het geen jurk ben ik helemaal verliefd op deze hals.
Je zal ook bij deze top 5 zien dat ik een fan van kant ben.


4. Carolina Herrera, ook geen jurk maar het gaat mij hier niet zoveel om haar kleding als om haar fantastische sluier.

3. Marchesa, die vlindermouwen die doorlopen in een cape. Ik zeg al niks meer.

2. Lela Rose, hele simpele jurk maar daar ligt haar pracht. Die top is zo elegant, je hoeft niemand te overtuigen dat jij de bruid bent.

1. Marchesa, alweer. Ik blijf maar dromen over die bloemen op de jurk. Ik hou sowieso van veel textuur op een jurk dus dit is een droom die uitkomt.

X Deb.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten