Review: nails

1.6.16

in
Vandaag een beautyreview over mijn nagelproducten.
Wanneer ik mijn nagels doe gooi ik er niet alleen een laagje nagellak overheen, ik geef mezelf iedere een mini manicure en daar wil ik goeie producten bij.
Ik werk in een kledingwinkel veel met mijn handen daarom is het ook geen luxe dat ik vaker dan andere mensen mijn nagels lak.


1. Ik begin altijd met een base-coat, dat is een lak die je nagels beschermt tegen de kleur van de nagellak die er bovenop gaat. Als je vaak gele nagels hebt is het een goed idee om daar mee te beginnen aangezien je dat zo voorkomt.

2. De kleur die je gaat gebruiken. Ik koop vaak allerlei soorten nagellak.
Dat kan een van €18 zijn van O.P.I of een lakje van H&M voor 50 cent.
Zolang je topcoat goed is blijft het wel een tijd zitten.

3. De topcoat, ik vind het wel belangrijk dat je hiervoor een goeie gebruikt.
Ik persoonlijk gebruik die van O.P.I
Daarmee kan ik een goedkopere nagellak gebruiken en er makkelijk weken mee lopen zonder dat het chipped.

4. Wanneer mijn nagels droog zijn smeer ik mijn nagelriemen in met cuticle oil van Seacret.
Deze hoeft niet duur te zijn, zolang de olie je nagelriemen verzorgt.

5. Een lekkere handcreme die je handen weer zacht maakt en zo ben je klaar met je minimanicure.


Wat doe jij om je nagels en handen te verzorgen?

XDeb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten