He wat heb je daar?

12.11.15

in
Zoals wij allemaal weten komen de feestdagen heel erg dichtbij, dus daar komt ook de vraag bij wat moet ik in hemelsnaam halen?
Ik ben persoonlijk best slecht in cadeautjes geven, snel blijft het bij een giftcard maar een diep fantastisch cadeau met een achterliggende gedachte wordt het meestal niet.
Bij mij in de familie zijn we gelukkig ook niet echt van het geven van cadeaus alleen op verjaardagen en Moederdag dus daar zal ik het wel van hebben.
Alleen voor mijn partner zou ik wel graag iets willen geven aangezien hij het weer een jaartje met mij heeft uitgehouden en vooral mijn zwangerschap met mij heeft doorstaan.
Nu zijn wij niet gelijk van de grote dingen dus wil ik hem iets geven wat hij daadwerkelijk kan gebruiken en wat hij wel nodig heeft.
Zo kwam ik bij de Shirt of Cotton T-shirts webshop waar ik een ruime collectie aan shirts vond.
Tshirts zeg je? die vind je toch wel overal? ja dat dacht ik ook maar ik vond er eentje tussen die toch wel speciaal was.


Ik denk wel dat heel veel vrouwen er ook wel last van hebben als ze hun vriend steeds zien trekken aan dat shirt van ze omdat die eigenlijk meestal toch wel een beetje kort is.
Aangezien we hier in Nederlands ongeveer de langste mannen ter wereld hebben en mijn partner tegen de twee meter aanloopt zullen jullie wel weten wat ik bedoel.



Dit extra lange shirt van Shirts of Cotton is echt een uitkomst.
Is eindelijk die billen decolleté weer uit het zicht dames en voelen de heren zich ook wat meer op hun gemak.
Het shirt kan normaal gedragen worden maar staat ook zeker leuk onder een ander shirtje of overhemd.
Ik ontving een shirt voor mijn vriend en dat zag er een beetje zo uit: (hij is er trouwens heel erg blij mee)
wat geef jij dit jaar cadeau voor de feestdagen?


*this post was sponsored by ShirtsofCotton.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten