Wie mooi wilt zijn..

17.2.16

in

...moet pijn lijden toch?
Ook ik heb dat heel lang gedacht en ook naar geleefd eigenlijk.
Ik denk dat dat heel erg is veranderd de laatste paar jaren of het kan mij gewoon minder schelen.
Laat mij je uitleggen wat ik bedoel.

Jaren terug moest ik op mijn werk een uniform aan, nou eigenlijk gewoon een T-shirt en een spijkerbroek.
Dus ik ging elke dag mooi van huis, kleertjes gestyled en hakjes aan in de tram naar het werk.
Eenmaal aangekomen liep ik naar binnen richting kluisje deed ik mijn hakjes uit, platte schoenen aan om na mijn shift vervolgens hetzelfde maar andersom richting huis te doen.
Waarom vraag je? Nou dat vond ik toen gewoon nodig en samen met mij nog een aantal mensen die dat deden.
Nu moet ik er niet aan denken om me op werk nog om te kleden, waarschijnlijk om alleen mijn warme omoe vest aan te doen  omdat het op de werkvloer koud is.


Negen van de tien keer kies ik nu comfort over de fashion op een normale dag.
En pak ik alleen echt uit op feestjes en speciale gelegenheden.
Want zeg nou zelf je zit veel lekkerder in je vel wanneer je rondloopt in iets waar je je fijn in voelt.


X Deb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten